Szanowny kliencie,
dokładamy wszelkich starań aby nasze usługi wykonywane były terminowo i z należytą starannością.
Jeżeli mimo wszystko zaistniała jakaś niezgodność:
- dostarczony towar jest niezgodny ilościowo lub jakościowo z zamówieniem,
- warunki zaakceptowanej oferty były inne,
- jesteś niezadowolony z wykonanej usługi instalacji, serwisu, szkolenia,
- zostałeś nieprofesjonalnie obsłużony przez nasze biuro
bardzo prosimy o wysłanie do nas informacji o popełnionym błędzie.
Prosimy o dokładne wypełnienie danych kontaktowych, ułatwi nam to kontakt z Państwem i przyspieszy rozwiązanie problemu.
Po wysłaniu formularza, otrzymają Państwo na podany adres wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia przez nas zgłoszenia. Postaramy się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe.
Treści wulgarne, sprzeczne z prawem i wpisy anonimowe pozostaną usunięte bez odpowiedzi.
Wszystkie pola formularza są wymagane.
Prosimy również zaakceptować zgodę na przetwarzanie danych osobowych!