Prosimy o dokładne wypełnienie danych kontaktowych oraz szczegółowy opis usterki, ułatwi nam to kontakt z Państwem i przyspieszy realizację zgłoszenia. Dziękujemy.
Uwaga!
Panel zgłoszeń serwisowych dotyczy TYLKO
sprzętów serwisowanych przez firmę MENTOR Systemy Audiowizualne. Informacja o właściwym serwisie gwarancyjnym znajduje się na karcie gwarancyjnej.
Na jedno zgłoszenie przypada jeden uszkodzony sprzęt! Np. w przypadku uszkodzenia 2 tablic, prosimy wysłać dwa zgłoszenia osobno dla każdej tablicy.
Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu Twoje urządzenie wykroczy poza standardową wydajność, nasz serwis szybko i dokładnie zweryfikuje zgłoszoną usterkę. Po pozytywnej weryfikacji wymienimy sprzęt na nowy! Wystarczy, że odeślesz uszkodzony produkt, a my zadbamy o resztę. Prosty proces, szybka wymiana – bo Twoje zadowolenie to nasz priorytet!
FORMULARZ WYŁĄCZNIE DLA INSTYTUCJI, SZKÓŁ
I FIRM POŚREDNICZĄCYCH W SPRZEDAŻY