z wykorzystania nowych technologii i stosowania TIK i STEM w edukacji na wielu konferencjach. Więcej >>
Aktywna grupa dzieląca się doświadcze-
niami i materiałami z realizacji TIK. Więcej >>
Szkolenia rad pedagogicznych z TIK oraz zastosowania tablic i monitorów interaktywnych.
Więcej >>
Jak to się zaczęło?
Kilkanaście lat temu. To właśnie wtedy zrodził się pomysł, by projektować rozwiązania interaktywne dla szkół i biznesu pod własną marką myBoard. Szybko okazało się, że to był strzał w dziesiątkę, a marka stała się częścią dużej metamorfozy technologicznej w kreowaniu nowych trendów w edukacji.
W ofercie marki znajdują się monitory i tablice interaktywne, a także stoły multimedialne. Jej uzupełnieniem są dedykowane akcesoria, takie jak statywy, uchwyty, nagłośnienie czy półki interaktywne.
myBoard to coś więcej…
myBoard to również starannie skompletowane oprogramowanie, które umożliwia użytkownikom najwyższy komfort pracy z monitorem. Stąd platforma myBoard PLUS, na której zebraliśmy wszystkie dostępne narzędzia i programy multimedialne.
Część czegoś większego
Marka myBoard jest własnością firmy Mentor, która od 2001 roku kreuje trendy w nowych technologiach i pomaga wdrażać multimedia w szkołach, biurach czy obiektach. Działalność firmy to oprócz marki myBoard także znane na rynku pracownie językowe Mentor, pracownie przedmiotowe, przyrodnicze, podłoga interaktywna SmartFloor czy szereg rozwiązań STEM dla edukacji.
Nie stoimy w miejscu, bo interakcja to nasza pasja. Doceniło nas już wielu użytkowników, dla których myBoard to takie większe okno na świat.
Dziękujemy za to.
Uczniowie wchodzą do klasy. Niby nic, ale dlaczego patrzą przed siebie, wyjmując książki? Odpowiedź jest prosta - sprawdzają, czy monitor jest włączony. Potem zawsze ktoś pyta: A czy dzisiaj coś będziemy robić na monitorze? To nic, że prawie zawsze coś robimy. Prawie, to za mało :-) Monitor przykuwa uwagę, budzi, dodaje energii do działania i rozbudza aktywność. Monitor ułatwia mi pracę każdego dnia. Brak karty pracy, karty obrazkowej - nie szkodzi, mam wszystko w chmurze gotowe do wyświetlenia. Chodzimy na wycieczki do wirtualnych muzeów, zwiedzamy inne, nawet najdalsze zakątki naszej planety. Kiedy wciskam magiczny przycisk i uruchamiam internet, to mam wrażenie, że otwieram okno na świat. Niesamowite, prawda? Za to właśnie bardzo lubię myBoard.
Monika Kapuśniak
nauczycielka języka angielskiego w Szkole Podstawowej nr 118 im. płk. pil. B. Orlińskiego we Wrocławiu
Monitor w klasie to wspaniała sprawa. Otwarty system Android to dostęp do ulubionych aplikacji, a dzięki wirtualnej tablicy Explain Everything ręce zawsze są czyste. To myBoard sprawia, że młodsi uczniowie pędzą do tablicy, a na lekcjach jest zawsze las rąk. Starsi również cenią interaktywne materiały stymulujące, natomiast wszyscy szalejemy, rywalizując w quizach. Dobry monitor w połączeniu z nauczycielem to gwarancja atrakcyjnych zajęć, na których każdy znajdzie coś dla siebie. A gdy dodasz niezawodność i prostotę obsługi to jesteś w domu. I jak tu nie kochać monitorów myBoard!
Sylwester Zasoński
Nauczyciel języka angielskiego w Szkole Podstawowej nr 1 w Skarżysku-Kamiennej
Monitor dotykowy myBoard to sprzęt wysokiej jakości, który wykorzystujemy na konferencjach i spotkaniach z kadrą pedagogiczną. Używamy go do prezentacji programów multimedialnych Matematyka bez reszty i Metoda Projektu. Jest prosty w obsłudze, może pracować w bardzo nasłonecznionym pomieszczeniu, klienci są zachwyceni jakością obrazu, kolory są żywe i nasycone, wyróżnia się wysokim kontrastem. Działa w trybie rzeczywistym dotyk - reakcja. Praca na nim jest bardzo łatwa i przyjemna. Monitor posiada też matową powłokę antyrefleksyjną, która zapobiega odbiciu światła.
Wszystkim bardzo polecam pracę z tym monitorem.
Ewa Witkowska
Eduexpert
Multimedia to przyszłość szkoły.
Korzystając z monitora myBoard mogę prowadzić lekcje całkowicie inaczej. Zaskoczenie uczniów przekłada się na ich zainteresowanie a tego potrzebujemy, by wiedza i umiejętności łatwo wypełniły ich uczniowskie, często rozkojarzone głowy.
Jakie korzyści? W prosty sposób można odtworzyć tradycyjne prezentacje, pliki, filmy, a wszystko za pomocą ruchu ręki, gestów i dotyku. Pomocnym rozwiązaniem jest możliwość korzystania ze stron internetowych, z równoczesnym wprowadzeniem własnych treści, zakreślania „palcem” np. wzoru, definicji itp. Zadania można zróżnicować kolorystycznie, a to jest szczególnie przydatne w pracy z uczniami o szczególnych potrzebach edukacyjnych.
Warto zaznaczyć, że monitor idealnie współgra z programami, których używamy na lekcjach. Można pracować z nimi interaktywnie, intuicyjnie i szybko, a to jest bardzo ważne, ponieważ czas nie jest sprzymierzeńcem nauczyciela.
Uczniowie angażują się chętnie, bo pracują w sposób atrakcyjny, nowoczesny, w świecie, jaki jest im bliski i z jakim się identyfikują.
Media są dla uczniów źródłem informacji, to z nich czerpią inspirację i nowe pomysły na samodzielne zdobywanie wiedzy. Nowoczesne środki dydaktyczne są nieodłączną częścią szkoły XXI wieku. Nauczyciel musi podążać za uczniami, powinien w kreatywny sposób przekazywać wiedzę, a nowoczesne urządzenia multimedialne są doskonałą pomocą w tej szkolnej drodze ku wiedzy i dorosłości.
Marek Mnich
nauczyciel matematyki w Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Paniówkach
Pokonaliśmy problemy z siecią i możemy w pełni cieszyć się monitorem interaktywnym od firmy MENTOR. Służy nam do nauki i zabawy. Z monitorem żadna lekcja nie jest nudna! Dziękujemy!!!
Magdalena Kozieł
Szkoła Podstawowa w Przecławiu